مشارکت ۵۰ درصدی مردم پای صندوق های رای در مازندران
مشارکت ۵۰ درصدی مردم پای صندوق های رای در مازندران
استاندار مازندران گفت: طبق پژوهش و بررسی های صورت گرفته، پیش بینی مشارکت مردم در پای صندوق رای بیش از ۵۰ درصد است.

به گزارش خبرنگار آفاق آنلاین از ساری، سید محمود حسینی پور امروز با حضور در مسجد شکوهی در جمع خبرنگاران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم در همه عرصه ها خودشان را نشان دادند،اظهارکرد: طبق پژوهش و بررسی های صورت گرفته، پیش بینی مشارکت مردم در پای صندوق رای بیش از ۵۰ درصد است.

وی تصریح کرد: همه ملت ایران نسبت به وضعیت انقلاب اسلامی مطلع هستند که دشمنان می خواهند مردم را از انقلاب جدا کنند.

حسینی پور با بیان اینکه مردم ایران شناخت عمیقی از ارزش های انقلاب اسلامی ایران دارند،افزود: امروز مردم با بصیرت از اولین ساعت انتخابات با حضور پر شور خود به همه دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند.

استاندار مازندران تصریح کرد: مردم در همه عرصه ها خودشان را نشان دادند، طبق پژوهش و بررسی ها، پیش بینی مشارکت مردم در پای صندوق رای در استان قابل توجه خواهد بود.

حسینی پور با بیان اینکه امیدوارم نمایندگان قوی در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری داشته باشیم،گفت:  با مشارکت و رای بالا مازندران قوی ایجاد می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم مطلع هستند که حضورشان موثر است و همه اقشار این موضوع را در جریان هستند، گفت: اراده مردم مازندران در حضور پای صندوق های رای بسیار جدی است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه مردم مازندران علاقمند به انجام فریضه سیاسی و دینی هستند،خاطرنشان کرد؛ همه امکانات و شرایط برای رای دادن مردم آماده است و صندوق های رای سیار نیز به اندازه کافی وجود دارد.

 

  • نویسنده : سمیه کریمی