مسائل زیست محیطی مهمترین مطالبات مردمی
مسائل زیست محیطی مهمترین مطالبات مردمی
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست مازندران گفت: نقش پررنگ و حمایتی مجلس شورای اسلامی،مهم‌ترین عامل بهبود روند توسعه زیست محیطی و گسترش نقش آفرینی سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان دستگاه مهم حاکمیتی در روند جاری کشور است.
به گزارش خبرنگار آفاق آنلاین از ساری،عطاءالله کاویان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به  انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه سال جاری،اظهارکرد: انتخابات مهم‌ترین ابزار مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آن را به مردم هدیه داده است و تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو وظیفه همگانی است.
وی توجه به مسائل زیست محیطی را از مهمترین مطالبات مردمی دانست که نمایندگان منتخب مردم باید به آن دقت و توجه کافی داشته باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه افکار عمومی طی سال‌های اخیر به موضوع محیط زیست کاملا حساس شده است،افزود: مردم بویژه دوستداران و فعالین محیط زیست در ۱۱ اسفندماه با رویکردی مطالبه محور به داوطلبانی که در برنامه های آنها صیانت از محیط زیست و توسعه پایدار مطرح شده است رای خواهند داد.

کاویان به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ محیط زیست نیز اشاره کرد و گفت: تاکیدات گرانقدر رهبر معظم انقلاب و ابلاغ سیاست‌های محیط زیست از سوی ایشان، مسیر را برای حفاظت از محیط زیست کشور و توسعه پایدار هموار می کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه مجلس قوی، تضمین کننده حفاظت از محیط زیست است، اظهار امیدواری کرد تا مجلس دوزادهم با تدوین قوانین در حوزه حفاظت و حراست از محیط زیست، کشور را به سمت توسعه پایدار و متوازن رهمنون کند.

  • نویسنده : سمیه کریمی