سامانه داوطلب برای معرفی نمایندگان نامزدها تعریف شده بود
سامانه داوطلب برای معرفی نمایندگان نامزدها تعریف شده بود
رئیس شورای نگهبان مازندران با بیان اینکه سامانه داوطلب برای معرفی نمایندگان نامزدها تعریف شده بود،گفت: این سامانه از طریق پیامک به داوطلبان نیز اطلاع‌رسانی شده بود.

به گزارش خبرنگار آفاق آنلاین از ساری، حجت‌الاسلام علی‌اصغر زکوی امروز در بازدید استاندار از شورای نگهبان اظهارکرد؛  همزمان با انتخابات سراسر کشور به مردم مازندران این اطمینان داد که تمامی شعبه‌های استان تحت کنترل و رای‌گیری در امنیت کامل در حال انجام است.

وی به مشارکت پرشور مردم مازندران در پای صندوق‌های رای اشاره کرد و گفت: داوطلبان، دستگاه های اجرايي و مردم‌بدانند از آراء به خوبی صیانت می شود.

رئیس شورای نگهبان مازندران با بیان اینکه آرای مردم حق‌الناس است و‌ما نیز به عنوان نماینده مردم از آرای آنان صیانت می‌کنیم، گفت: مشارکت خوب، تحول خواه و فساد ستیز مورد توجه است.

حجت الاسلام زکوی با بیان اینکه سامانه داوطلب برای معرفی نمایندگان نامزدها تعریف شده بود،تصريح کرد: این سامانه از طریق پیامک به داوطلبان نیز اطلاع‌رسانی شده بود.

حجت‌الاسلام زکوی ادامه داد: نمایندگانی‌که موفق به ورود به سایت و نماینده خود را معرفی نکردند شورای نگهبان نماینده آن‌هاست.

  • نویسنده : سمیه کریمی