حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند یک تکلیف است
حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند یک تکلیف است
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران ضرورت حضور حداکثری و پرشور مجموعه تامین گندم ، آرد و نان استان و عموم مردم در انتخابات سیاسی پیش رو را یک وظیفه و تکلیف برشمرد.

به گزارش خبرنگار آفاق آنلاین از ساری، عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران ضرورت حضور حداکثری و پرشور مجموعه تامین گندم ، آرد و نان استان و عموم مردم در انتخابات سیاسی پیش رو را یک وظیفه و تکلیف برشمرد.
وی در خصوص انتخابات ۱۱ اسفند ضمن بیان آیه ای از قرآن کریم اظهار داشت: خدا سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد مگر زمانی که خودشان تصمیم بگیرند که سرنوشتشان را تغییر دهند.
وفائی نژاد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخابات را رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: راه اصلاح کشور، انتخابات و مشارکت بالای مردم در انتخابات است و این حضور پررنگ در انتخابات ضمن تاثیرگذاری در سرنوشت کشور نشان دهنده اقتدار ملی است و با توجه به اهمیت این موضوع می بایست همه مردم پای صندوق رای بیایند.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و شعور سیاسی مردم را نشان می دهد و این رای ملت است که زمینه ساز پیشرفت کشور می باشد و با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که مجموعه فعالان عرصه تامین گندم، آرد و نان دارند می‌توانند زمینه ساز افزایش مشارکت و حضور مردم در انتخابات شوند.
وی به انتخاب اصلح در انتخابات اشاره کرد و گفت: در انتخابات بر پایه دستور خداوند متعال در سوره مائده به کسی رای بدهیم که طبق شاخص های بیان شده نسبت به مؤمنان نرم و فروتن و در برابر كافران سرسخت و قاطعند، در راه خدا جهاد مى‌كنند و از ملامت هيچ ملامت‌كننده‌اى نمى‌هراسند.
وفائی نژاد برگزاری پرشور انتخابات را فرصتی برای تبلور اراده ملی و مظهر پویایی، بالندگی و اقتدار ملت همیشه سربلند ایران دانست و تصریح کرد: از مجموعه عوامل تامین گندم، آرد و نان استان و عموم مردم مازندران دعوت می کنم با شرکت در این انتخابات و انتخابی درست و اصلح ، در پاسخ به فراخوان جهاد سیاسی و اجتماعی مقام معظم رهبری، برگ زرین دیگری را در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی ایران و تعیین سرنوشت ملی رقم بزنیم.
اینجانب امیدوارم در این آزمون سرنوشت‌ساز پیش‌رو که به لطف و عنایت باریتعالی موجب افزایش عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی خواهد بود سربلند و پیروز باشیم.

  • نویسنده : سمیه کریمی