لزوم بصیرت افزایی در جامعه برای تقویت حضور در انتخابات
لزوم بصیرت افزایی در جامعه برای تقویت حضور در انتخابات
رئیس شورای وحدت مازندران برلزوم بصیرت افزایی در جامعه برای تقویت حضور در انتخابات تاکید کرد و گفت: برنامه های نیمه شعبان مقدمه ای برای حضور حداکثری در انتخابات می باشد.

به گزارش خبرنگار آفاق آنلاین از ساری، حجت الاسلام سیداحمد شفیعی مازندرانی امروز در نشست خبری با اشاره به جایگاه و نقش شورای وحدت در انتخابات، هدف شورای وحدت را کسب موفقیت در انتخابات عنوان کرد.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب برای کمرنگ شدن نقش مردم در پای صندوق های رأی،تصریح کرد: مقام معظم رهبری از ۱۱ ماه پيش چهار راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را مطرح کردند که باید برای تحقق این دغدغه مندی ایشان همگان ورود کنند.

حجت الاسلام شفیعی برلزوم بصیرت افزایی در جامعه برای تقویت حضور در انتخابات تاکید کرد و افزود:  برنامه های نیمه شعبان مقدمه ای برای حضور حداکثری در انتخابات می باشد.

رئیس شورای وحدت مازندران با اشاره به نقش هدایتگری اصحاب رسانه در بحث جهت دهی به اذهان عمومی و تنویر افکار عمومی، خاطرنشان کرد: برای افزایش مشارکت ملت در انتخابات خبرنگاران و اصحاب رسانه  تولید محتوا داشته باشند.

تقویت مشارکت مردم در انتخابات مهمترین راهبرد شورای وحدت

محمد کریمی چلیمایی با اشاره به فعالیت سه ساله این شورا، اظهار کرد: روحانیت، اقشار و احزاب سه رکن شورای وحدت است.

وی با بیان اینکه روحانیت مبارز راهنماگر و هدایت گر شورای وحدت در استان است،خاطرنشان کرد: ۲۰حزب شناسنامه دار در قالب پنج جبهه در مازندران فعالیت دارند.

کریمی از تشکیل ۳۵کمیته نخبگانی اقشار ذیل شورای وحدت استان خبر داد و افزود: تقویت مشارکت مردم در انتخابات مهمترین راهبرد شورای وحدت است.

قائم مقام شورای وحدت مازندران با بیان اینکه نامزدهای انتخابات که تحول آفرین باشند می توانند انتخاب اصلح باشند،تصريح کرد: رفع بیکاری، کاهش تورم، نظارت بر اجرای قوانین و … باید مورد توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.

کریمی با بیان اینکه از فردای انتخابات سال ۱۴۰۰تا به امروز به صورت فشرده برای انتخابات ۱۴۰۲ درحال فعالیت هستیم، ادامه داد: پارلمان عالی شورای وحدت کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سازی آغاز بکار کرد.

وی از فعالیت ۲۱نفر ذیل شورای وحدت مازندران خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای حضور نامزدها در انتخابات و طرح برنامه ها مورد توجه بوده است.

قائم مقام شورای وحدت مازندران با بیان اینکه نامزدهای انتخابات در قالب ۱۰۰شاخص ارزیابی و سنجش شدند،گفت: نامزدهای اصلح ارجح به مردم معرفی شدند.

  • نویسنده : سمیه کریمی