رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: سرمایهگذاری در خانههای بهداشت، سرمایهگذاری برای آینده سلامت جامعه است
رئیس دانشگاه علوم و فنون مازندران تاکید کرد: توسعه پایدار دانشگاه با تقویت سرمایه انسانی علمی
شناخت، آگاهی و همافزایی رسانه و دانشگاه مسیر صلح و توسعه را هموار میکند
سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مازندران با تأکید بر نقش آگاهی، شناخت و مسئولیتپذیری اجتماعی رسانهها و دانشگاهها، گفت:توسعه، صلح و آرامش در جامعه زمانی محقق میشود که رسانهها و دانشگاهها با شناخت دقیق از مسائل، ضمن نقد منصفانه، مسیر تصمیمسازی را برای مدیران هموار کنند.
همگرایی دو بال دانایی و آگاهی، مسیر توسعه مازندران را هموار میکند
دبیر همایش استانی «دانشگاه و رسانه» در دانشگاه مازندران با تأکید بر ضرورت تعامل میان جامعه دانشگاهی و رسانهای، این رویداد را گامی راهبردی در راستای پیوند علم و اطلاعرسانی برای پیشرفت استان مازندران دانست و از نقش فعال رسانهها در شکلدهی این همگرایی قدردانی کرد.
رسانهها سرمایه اجتماعی نظام و عامل افزایش اعتماد و رضایتمندی مردم هستند
فرماندار بابلسر با قدردانی از ابتکار دانشگاه مازندران در برگزاری نشست هماندیشی رسانه و دانشگاه، گفت: رسانهها بهترین سرمایه برای بیان مطالبات مردم و تقویت ارتباط میان جامعه و مدیران اجرایی هستند.
ارتباط میان دانشگاه و رسانه ضرورتی استراتژیک و عامل توسعه علمی جامعه است
رئیس دانشگاه مازندران با تأکید بر اینکه گاهی میان علم و رسانه تنشهایی ایجاد میشود اما این «تنش سازنده» لازمه رشد است، گفت: ارتباط میان دانشگاه و رسانه، ارتباطی اجتنابناپذیر و حیاتی است؛ دانشگاه محل تولید دانش است و رسانه نهاد توزیع دانش. این دو لازم و ملزوم یکدیگرند.
کنگره ملی ارتقای سلامت کودکان در ساری به کار خود پایان داد
چهارمین کنگره ملی تازههای ارتقای سلامت کودکان با تمرکز بر نقش هوش مصنوعی در تشخیص و درمان بیماریها، امروز جمعه در ساری به کار خود پایان داد.
برگزاری کنگره ملی ارتقاء سلامت کودکان در ساری
چهارمین کنگره ملی تازههای ارتقاء سلامت کودکان از فردا، چهارشنبه ۱۹ شهریور، به مدت سه روز در ساری آغاز به کار میکند.
برای اولین بار؛ تعیین مبلغ فطریه ۸۲۲۰;به تفکیک استانها۸۲۲۱; + جدول
نماینده تهران در مجلس از ارسال نامه خود به پزشکیان رئیس جمهور درباره درخواست پیگیری مسائل مربوط به تأثیر معدل پایه یازدهم در کنکور، خبر داد.
وعده افطار و شام جدا مصرف شود
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با تاکید بر مصرف غذای سبک در وعده افطاری، گفت: روزه داران می توانند با مصرف غذای سبک در وعده افطار، شام نیز میل کنند.







































































