بازگشت تجهیزات غیرفعال به مدار تولید؛ نساجی مازندران در مسیر رونق دوباره
بازگشت تجهیزات غیرفعال به مدار تولید؛ نساجی مازندران در مسیر رونق دوباره
بازگشت بخشی از ماشین‌آلات و تجهیزات غیرفعال به چرخه تولید که با اجرای برنامه‌های بازسازی و احیای ظرفیت‌های موجود، روند تولید در این واحد صنعتی شتاب گرفته و زمینه افزایش بهره‌وری و توسعه اشتغال فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار آفاق آنلاین از قائم‌شهر،در بازدید امروز معاون استاندار و فرماندار قائم‌شهر از خطوط تولید کارخانه نساجی مازندران بیان شد؛ در پی اجرای برنامه‌های بازسازی و راه‌اندازی تجهیزات راکد، بخشی از خطوط تولید کارخانه نساجی مازندران در قائم شهر دوباره فعال و تولید در این مجموعه با شتاب بیشتری ادامه دارد.

اقدامات انجام شده برای احیا۹ی ظرفیت‌های موجود، استفاده حداکثری از امکانات و تجهیزات کارخانه، افزایش بهره‌وری و ارتقای تولید از مهم‌ترین اهداف مجموعه در دوره جدید فعالیت است.

با بازگشت تعدادی از ماشین‌آلات غیرفعال به مدار تولید، زمینه افزایش تولید و بهره‌گیری بهتر از ظرفیت‌های موجود فراهم شده است.

راه‌اندازی مجدد تجهیزات راکد علاوه بر افزایش توان تولید، در ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق فعالیت‌های صنعتی منطقه نیز تأثیرگذار خواهد بود.

بر اساس این گزارش، کارخانه نساجی مازندران به عنوان یکی از واحدهای صنعتی باسابقه استان، در سال‌های اخیر برنامه‌هایی را برای نوسازی، بازسازی تجهیزات و افزایش ظرفیت تولید در دستور کار قرار داده است.

فعال شدن دوباره بخشی از ماشین‌آلات این مجموعه، گامی مهم در مسیر احیای ظرفیت‌های تولیدی، توسعه فعالیت‌های صنعتی و تقویت جایگاه نساجی مازندران در بازار تولید کشور به شمار می‌رود.

  • نویسنده : سمیه کریمی