کلاهبردار ۷۳۰ ميليارد ريالي با ۱۸ شاکي در ساری دستگير شد
کلاهبردار ۷۳۰ ميليارد ريالي با ۱۸ شاکي در ساری دستگير شد
فرمانده انتظامي مازندران از دستگيري فردي که در قالب خريد و فروش سکه و طلاجات دست دوم، 730 ميليارد ريال از 18 نفر کلاهبرداري کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار آفاق آنلاین از ساری،سردارحسن مفخمي شهرستاني درباره جزئيات دستگیری فردی که در قالب خرید و فروش سکه و طلاجات دست دوم ۷۳۰ میلیارد ریال از ۱۸ نفر کلاهبرداری کرد، گفت: در اجراي طرح هاي مقابله با اخلالگران در نظام اقتصادي و در پي کسب خبري مبني بر خريد و فروش انواع سکه و طلاهاي دست دوم با استفاده از چک هاي بلامحل توسط فردي در شهرستان ساري موضوع در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت .

فرمانده انتظامي استان مازندران تصريح کرد: پس از هماهنگي هاي قضائي متهم که با کسب اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبرداري از آنان مي کرد در عملياتي غافلگيرانه توسط کارآگاهان  دستگير و واحد صنفي وي پلمب شد .

سردار مفخمي افزود: پس از انجام تحقيقات پليسي، متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به خريد سکه و طلاجات از شهروندان با استفاده از چک هاي بلامحل در مجموع بالغ بر ۷۳۰ ميليارد ريال اعتراف کرد .

وي خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۸ مال باخته در اين ارتباط شناسايي و تحقيقات تکميلي پليس براي شناسايي ساير مال باختگان احتمالي اين پرونده ادامه دارد

توقيف لندکروزهاي قاچاق در تعطيلات نوروزي در نور

وی همچنین در تشريح توقیف ۳ دستگاه خودروي لندکروز قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال تعطیلات نوروز در نور،گفت: ماموران پليس آگاهي شهرستان نور با اقدامات فني و اطلااعاتي، ۳ دستگاه خودروي لندکروز قاچاق را که در آن شهرستان تردد مي کردند، شناسايي کردند.

سردار مفخمي شهرستاني افزود: ماموران پليس آگاهي با بررسي اسناد و مدارک متوجه شدند که خودروهاي متوقف شده فاقد مدارک گمرکي مي باشند و به صورت قاچاق در حال تردد هستند که با هماهنگي قضائي توقيف شدند.

فرمانده انتظامي مازندران با بيان اينکه کارشناسان ارزش خودروها را بالغ بر ۲۰۰ ميليارد ريال برآورد کردند، اظهار داشت: با بررسي هاي صورت گرفته مالکان خودروها نيز شناسايي و به همراه پرونده تشکيل شده براي رسيدگي قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

سردار مفخمي شهرستاني  تاکيد کرد: پليس در راستاي تامين امنيت مردم و فراهم كردن شرايط سالم اقتصادي در كشور، مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچيان را به صورت ويژه در دستور كار قرار داده و از هيچ تلاشي دريغ نخواهد کرد.#

  • نویسنده : سمیه کریمی