لزوم نقش آفرینی نمایندگان ستاد انتخابات در صیانت از آرای مردم
لزوم نقش آفرینی نمایندگان ستاد انتخابات در صیانت از آرای مردم
رئیس ستاد انتخابات مازندران بر لزوم نقش آفرینی نمایندگان ستاد انتخابات استان در امر صیانت از آرای مردم تاکید کرد و گفت: باید کمیته نظارت و ارزیابی ستاد انتخابات استان به درستی برای سلامت انتخابات نقش آفرین باشد.

به گزارش خبرنگار آفاق آنلاین از ساری، قاسم عزیززاده گرجی امروز در نشست توجیهی با نمایندگان ستاد انتخابات استان برای نظارت و ارزیابی عملکرد فرمانداری‌ها و بخشداری ها در روز انتخابات با بیان اینکه انتخابات ۱۱اسفند، نقطه عطفی برای ملت ایران اسلامی است،اظهارکرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب انتخابات نقطه قوت نظام است. ‎

وی به کارشکنی های دشمنان انقلاب برای تحریم و تضعیف انتخابات اشاره کرد و افزود: دشمن از یکسال گذشته برای تحریم انتخابات درحال هزینه کردن است.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد نشان دهد درصد کمی از ملت، پای صندوق های رای حاضر خواهند شد، گفت: دشمن درصدد زدن نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران است.

عزیز زاده گرجی با بیان اینکه رهبری از یازده ماه گذشته چهار راهبرد انتخاباتی مبنی بر مشارکت ،رقابت، سلامت و امنیت را مطرح کردند، خاطرنشان کرد: شعبات حساس استان بررسی، شناسایی و جلسات، برای تامین امنیت انتخابات برگزار شده است.

وی با اشاره به دغدغه رهبری برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، گفت: مجموعه های مردم پایه و مجموعه های دولتی برای تحقق این خواست رهبری بسیج شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران به راهبرد رقابت اشاره و تصریح کرد: فضای رقابتی را بین نامزدهای انتخابات در استان شاهدیم.

عزیز زاده گرجی با اشاره به اهمیت تحقق راهبرد سلامت در انتخابات ۱۱اسفند، گفت: رای مردم امانت است تلاش داریم به درستی از آرای ملت صیانت شود.

وی خاطرنشان کرد: اجازه نخواهیم داد خدشه ای به صداقت دولت سیزدهم وارد شود.

رئیس ستاد انتخابات مازندران بر لزوم نقش آفرینی نمایندگان ستاد انتخابات استان در امر صیانت از آرای مردم تاکید کرد و افزود: باید کمیته نظارت و ارزیابی ستاد انتخابات استان به درستی برای سلامت انتخابات نقش آفرین باشد.

  • نویسنده : سمیه کریمی