شهر تاریخی فرح آباد بعنوان نگین شهرهای شمالی معرفی شود
شهر تاریخی فرح آباد بعنوان نگین شهرهای شمالی معرفی شود
فرماندار ساری گفت: شهر فرح آباد با وجود ظرفیت های ویژه گردشگری، اقتصادی، تاریخی و فرهنگی می تواند بعنوان نگین شهرهای شمالی معرفی شود.

به گزارش خبرنگار آفاق آنلاین از ساری،  محمدعلی نوبخت امروز در آیین کلنگ زنی میدان ورودی و پروژه ممیزی سطح شهر فرح آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و تبریک ایام حلول ماه رمضان،اظهارکرد:دولت مردمی سیزدهم نسبت به انجام تعهدات پروژه های عمرانی در میدانِ عمل است تا یکی از گره‌های اساسی زندگی مردم با همگرایی، همراهی و همدلی باز شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگِ توسعه و عمرانِ اسلامی، پیوندِ میان علم، ایمان، عمل، خرد و عزم است افزود: با تعامل و هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی در شهرستان در کنار توجه به حفظ کرامت انسانی، به سمت تحقق عینی گفتمان عمران و امید آفرینی و نشاط اجتماعی در شهر ساری را خواهیم داد.

نوبخت با بیان اینکه شهر فرح آباد با وجود ظرفیت های ویژه گردشگری، اقتصادی، تاریخی و فرهنگی می تواند بعنوان نگین شهرهای شمالی معرفی شود افزود: این شهر با داشتن ۱۳ کیلومتر ساحل، بناهای متعدد تاریخی و باستانی و فضای بسیار خوب گردشگری و کشاورزی به عنوان یک قطب سرمایه گذاری و توریستی معرفی شود.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: با تاسی از تفکرِ مدیریتِ جهادی، صادقانه و شبانه روزی در جهت عمران، آبادی و رفاه مردم تلاش و کوشش می کنیم.

  • نویسنده : سمیه کریمی