توقيف خودروي ۵۰ ميلياردي قاچاق در ساري
توقيف خودروي ۵۰ ميلياردي قاچاق در ساري
فرمانده انتظامي مازندران از کشف يك خودروي قاچاق به ارزش 50 ميليارد ريال در شهرساري توسط ماموران پليس امنيت اقتصادي خبر داد.

به گزارش خبرنگار آفاق آنلاین ازساری، سردار” حسن مفخمي شهرستاني در تشريح جزييات کشف يك خودروي قاچاق به ارزش ۵۰ ميليارد ريال در شهرساري توسط ماموران پليس امنيت اقتصادي،اظهار داشت:  ماموران پليس امنيت اقتصادي مازندران در پي دريافت خبري مبني بر تردد يك خودروي نيسان سافاري قاچاق در سطح شهر ساري، بررسي موضوع را با شناسايي خودرو و مالک آن در دستور كار خود قرار  دادند.

وي با اشاره به شناسايي خودروي نيسان سافاري قاچاق پس از انجام اقدامات اطلاعاتي توسط ماموران، افزود: ماموران پليس امنيت اقتصادي پس از هماهنگي  قضايي،خودروي نيسان سافاري قاچاق را هنگام تردد در سطح شهر توقيف و به پارکينگ انتقال دادند.

فرمانده انتظامي مازندران از دستگيري يک قاچاقچي و جاعل مدارک خودرو نيز در اين اقدام خبر داد و اذعان داشت : کارشناسان ارزش خودروي قاچاق توقيفي را بالغ بر ۵۰ميليارد ريال برآورد کردند.

سردار مفخمي از همکاري مردم عزيز مازندران با ماموران پليس در اين ماموريت تشکر کرد و گفت :شماره ۱۱۰ بهترين و مناسب ترين پل ارتباطي بين مردم و پلس است که الحمدالله شهروندان مازندراني از اين پل براي برقراري امنيت بنحو احسن استفاده مي کنند،و اين جاي تشکر دارد.

توقيف موتورسيکلت تريل ميلياردي در ساري

سرهنگ “محمد محمد پور” با اعلام کشف يک دستگاه موتورسيکلت تريل قاچاق، به ارزش۵۰۰ميليون ريال اظهار داشت: در پي دريافت خبري مبني بر تردد يک دستگاه موتورسيکلت تريل ۲۵۰ سي سي  قاچاق در شهر  ساري بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس اقتصادي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از انجام تحقيقات ومحل نگهداري موتورسيکلت قاچاق را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي آن را کشف و ضبط و مالک  آن را دستگير کردند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي مازندران اظهار داشت: ارزش موتور سيکلت قاچاق کشف شده توسط کارشناسان بيش از ۵۰۰ميليون ريال برآورد شده است.

سرهنگ محمد پور  ازشهروندان خواست: هرگونه اخبارمربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ گزارش کنند.

آزادسازي ۱۸۰ميليارد ريالي اراضي کشاورزي در چالوس

سرهنگ “محمد محمدپور” از تغيير کاربري ۱۳ هزار متر مربع از زمين هاي زراعي در يکي از منطقه مرزن آباد شهرستان چالوس به ارزش ۱۸۰ ميليارد ريال خبرداد و گفت: در پي تغيير کاربري غير قانوني، تخريب بستر رودخانه و تصرف ۱۳ هزار متر مربع از اراضي ملي و منابع طبيعي (جنگلي) در منطقه مرزن آباد شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پليس امنيت اقتصادي آن شهرستان قرار گرفت

وی تصريح کرد: با هماهنگي قضائي و با همکاري کارشناسان اداره منابع طبيعي، تمام ديوار کشي ها و بناهاي ايجاد شده در زمين مذکور تخريب شد و در زمين فوق در اختيار بخش منابع طبيعي قرار گرفت .

سرهنگ محمدپور خاطر نشان کرد: مالک زمين که پس از تفکيک غير قانوني اين زمين ها اقدام به ديوار کشي و ساخت و سازهاي غير مجاز در آن کرده بود ، پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

رئيس پليس امنيت اقتصادي مازندران ارزش زمين هاي رهاسازي شده در اين عمليات را بالغ بر ۱۸۰ ميليارد ريال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدي  پليس با جرايم اقتصادي از مردم خواست  در صورت مشاهده هرگونه زمين خواري، تصرف اراضي ملي و يا کشاورزي  موضوع را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : سمیه کریمی