دستگيري شرور و قاتل متواري در آمل
دستگيري شرور و قاتل متواري در آمل
فرمانده انتظامي مازندران از دستگيري شرور و قاتل متواري و همدست وي در عمليات ضربتي ماموران پليس امنيت عمومي استان و شهرستان آمل خبر داد .

به گزارش خبرنگار آفاق آنلاین از آمل، سردارحسن مفخمي شهرستاني در تشرسح جزئيات خبر‌ دستگيري شرور و قاتل متواري پ همدست وب در آمل، گفت: در پي وقوع چندين فقره شرارت، تيراندازي، تخريب اموال عمومي و اخلال در نظم و امنيت عمومي توسط فردي در يکي از روستاهاي شهرستان آمل موضوع در دستور کار ماموران انتظامي آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي مازندران تصريح کرد: با همکاري اطلاعاتي ماموران پليس امنيت عمومي استان و شهرستان آمل متهم که پس از قتل يکي از شهروندان در اقدامي مسلحانه، از محل متواري شده بود، پس از ماه ها کار اطلاعاتي در مخفيگاهش شناسايي شد .

سردارمفخمي‌خاطرنشان کرد: اين متهم ۳۰ ساله به همراه همدستش که در مجموع داراي ۱۵ فقره سابقه شرارت، قدرت نمايي، ايجاد درگيري ، ضرب و جرح و تيراندازي در شهرستان آمل بوده اند در عمليات ضربتي ماموران پليس دستگير و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .

در هشداري به مخلان نظم و امنيت عمومي، گفت: امنيت و آسايش مردم خط قرمز پليس است و کساني که بخواهند به هر نحوي آن را خدشه دار کنند با آنان قاطعانه و برابر با قانون برخورد خواهد شد .

دستگيري ۵آدم ربا و رهايي گروگان در بابل

سردار”سيد موسي حسيني”  گفت: در پي وقوع يک فقره آدم ربايي در شهرستان بابل ، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي از انجام اقدامات پليسي گسترده براي شناسايي مخفيگاه آدم ربايان خبر داد و  افزود: با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي کارآگاهان پليس آگاهي موفق شدند، مخفيگاه متهمان را در يکي از شهرهاي استان شناسايي کنند.

جانشين انتظامي مازندران اضافه کرد: ماموران بلافاصله با هماهنگي قضايي در عملياتي ضربتي در کمتر از  ۸ ساعت آدم ربايان را که ۵نفر بودند،در مخفيگاهشان دستگير و فرد ربوده شده را در سلامت کامل آزادکردند.

سردار حسيني با اشاره به تکميل پرونده و معرفي متهمان به مراجع قضائي، خاطرنشان کرد: امروز پليس به ميزاني از توانمندي دست يافته که مجرمان و اخلالگران در نظم و امنيت کشور را در کوتاه ترين زمان ممکن شناسايي و به مراجع قضائي معرفي مي شود.

تاکيد بر رعايت اصول راهنمايي و رانندگي در روزهاي پاياني سال

سرهنگ نصرالله بيگلري با اشاره به حجم تردد هاي شهري در روزهاي پاياني سال، عيد نيمه شعبان و حضور مردم در مراسم انتخاباتي کانديداهاي دوازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: لازم است رانندگان گرامي حين عبور از معابر شهري ضمن توجه به جلو با سرعت مطمئنه تردد کنند .

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي مازندان‌از عابران پياده نيز خواست: براي عبور از عرض راه تنها از گذرگاه هاي پياده ،پل هاي هوايي و گذرگاه هاي زير زميني مجاز استفاده  کرد و از دويدن ، پريدن و ورود ناگهاني به سطح سواره رو خودداري کنند .

 وي با تاکيد بر اين که عبور عابران از بزرگراه ها و لابه لاي درختان و گلبوته هاي حاشيه و ميانه بزرگراه ممنوع است، اظهار داشت: عابران پياده موظفند در بزرگراه ها و خيابان هاي اصلي خارج از گذرگاه هاي تعيين شده عبور نکنند.

سرهنگ بيگلري خاطرنشان کرد: عابران پياده مي بايست ضمن عدم استفاده از لباس هاي تيره در شب، عبور از گذرگاه هاي تعيين شده و قسمت هاي روشن معابر عمومي از هرگونه اقدامي که ممکن است منجر به حوادث ناگواري براي آنان شور پرهيز کنند .

  • نویسنده : سمیه کریمی